ABK MEDICA CASE STUDY
NOVARTIS ONCOLOGY
KLIENT: NOVARTIS ONCOLOGY
PROJEKT: KAMPANIA WIZERUNKOWA
Kampania kierowana do lekarzy urologów - działania online.
Projekt prowadzony w ramach współpracy z Oddziałem Mazowieckim PTU www.ptumazowsze.org.pl. Realizacja działań komunikacji z lekarzami poprzez stronę www oraz cykliczne newslettery redagowane przez ABK Grupa. Tematem kampanii był dialog lekarza onkologa z lekarzem urologii i poruszał problematykę współpracy pomiędzy specjalistami leczącymi pacjentów z nowotworami na przykładzie raka nerki.
Termin realizacji projektu: 2015-2016
KLIENT: NOVARTIS
PROJEKT: WPROWADZENIE PRODUKTU NA RYNEK
Kampania obejmowała całościowe wprowadzenie produktu na polski rynek, kreacje, spoty TV, materiały POS. Kampania została wykorzystana również w innych krajach Europy.
KLIENT: NOVARTIS
PROJEKT: WPROWADZENIE PRODUKTU NA RYNEK
Wprowadzenie produktu na rynek. Strategia marketingowa, kreacja, produkcja materiałów, zakup mediów, całościowa realizacja kampanii.
STRONA GŁÓWNA