ABK MEDICA CASE STUDY

NOVARTIS ONCOLOGY

KLIENT: NOVARTIS ONCOLOGY

PROJEKT: KAMPANIA WIZERUNKOWA

 

Kampania kierowana do lekarzy urologów - działania online.

 

Projekt prowadzony w ramach współpracy z Oddziałem Mazowieckim PTU www.ptumazowsze.org.pl. Realizacja działań komunikacji z lekarzami poprzez stronę www oraz cykliczne newslettery redagowane przez ABK Grupa. Tematem kampanii był dialog lekarza onkologa z lekarzem urologii i poruszał problematykę współpracy pomiędzy specjalistami leczącymi pacjentów z nowotworami na przykładzie raka nerki.

 

Termin realizacji projektu: 2015-2016

 

KLIENT: NOVARTIS

PROJEKT: WPROWADZENIE PRODUKTU NA RYNEK

 

Kampania obejmowała całościowe wprowadzenie produktu na polski rynek, kreacje, spoty TV, materiały POS. Kampania została wykorzystana również w innych krajach Europy.

 

 

KLIENT: NOVARTIS

PROJEKT: WPROWADZENIE PRODUKTU NA RYNEK

 

Wprowadzenie produktu na rynek. Strategia marketingowa, kreacja, produkcja materiałów, zakup mediów, całościowa realizacja kampanii.

 

STRONA GŁÓWNA

ABK GRUPA. ALL RIGHTS RESERVED.