ABK MEDICA CASE STUDY

EATON

KLIENT: EATON AUTOMOTIVE SYSTEMS

PROJEKT: KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA

 

W firmie Eaton Automotive Systems został przeprowadzony cykl wykładów oraz konsultacji medycznych. Spotkania, które prowadził dr n. med. Mieszko Opiłka, odbywały się w ramach programu Rak Jelita Polska.

 

W sumie w ciągu 2 dni miało miejsce pięć 30-minutowych wykładów, w których udział wzięli wszyscy pracownicy firmy Eaton. Po każdym z wykładów odbywały się indywidualne konsultacje z lekarzem. Sukcesem działań jest fakt, że na konsultacje zgłosiło się kilkadziesiąt osób, z czego kilkoro z nich podjęło decyzję o dalszych krokach w kierunku przeprowadzenie badań kolonoskopowych. Mamy nadzieję, że dzięki temu uda się uniknąć rozwoju choroby, która wykryta na wczesnym etapie jest zazwyczaj całkowicie uleczalna.

 

Program Rak Jelita Polska jest realizowany m. in. w firmach Danfoss, General Motors, FCA Powertrain Poland, Kompania Piwowarska, Thule Group, Eaton Automotive Systems. W działaniach wykorzystane są różne kanały komunikacji, takie jak broszury i plakaty informacyjne, ulotki, cykliczne e-newslettery i inne, w tym dedykowane danej firmie. Celem programu jest uświadomienie pracowników w tematyce problematyki i przygotowanie załogi do spotkań oraz konsultacji zarówno z lekarzem specjalistą na terenie firmy, jak też z lekarzem pierwszego kontaktu.

 

Osoby odpowiedzialna za projekt: Agnieszka Fabia, HR Analyst

 

Termin realizacji projektu: 2017

 

     

STRONA GŁÓWNA